2012. március 8., csütörtök

26.rész

Reggel.Az esti félelmemmel ellentétben egyáltalán nem éreztem a másnaposság egyik jelét se,hál' istennek.Már 10kor felkeltem,egyből mentem le a konyhába, kávét főzni.Miután megittam a reggeli kávécskámat,kimentem a kertet is rendbeszedni .Vettem magamhoz egy nagy szemeteszsákot és dobáltam bele a rengeteg piás üveget,sörös dobozt és az egyéb szemetet.Megszámoltam:10, azaz 10 tequilás üveget találtam kint.Visszatekintve hihetetlen ,hogy mind elfogyott,a többiről nem is beszélve.Ezzel hamar megvoltam,aztán beraktam a maradék edényeket,poharakat a mosogatógépbe és elindítottam.Az egész medence környéke tiszta kosz volt meg a napozóágyak is ,így fogtam a slagot és letisztítottam az egészet.Már kész voltam ,amikor megjelent a nappali ajtajánál Iker álmos fejjel integetve felém.

  • Jó reggelt partyarc!-köszöntem neki vigyorogva.-Kávé a pulton,mindjárt megyek én is!
  • Nekem van csak ilyen irtózatos fejfájásom??-kérdezte már a konyhában Iker.
  • Szerencsére engem ez elkerült,de tessék itt van fejfájás csillapító!-löktem oda neki egy pirulát.-Na megyek fürödni,öltözni,lassan te is készülődj,ne késsünk el az ebédről!!
  • Úúú,b.sszus ,még az is...-fogta a kezei közé a fejét Iker.-Oké...haladok!!
Felmentem az emeleti fürdőbe és letusoltam.Már Carly is fent volt ,ő tusolt előttem és szinte rohant is le a kávé illat után,ahogy végzett.Hajat is mostam,félig megszárítottam ,aztán felöltöztem(KATT IDE!!!!),a hajamat kiengedve hagytam.Lementem Carlyhoz ,beszélgettünk és próbáltuk feleleveníteni a tegnap este minden részletét.Közbe hívott Cesc ,neki is mindent elmeséltem a tegnapról,én meséltem,ő meg röhögött,mondtam neki ,hogy még du. hívom,csak épp ,kész lett végre valahára Iker ,így indulhattunk.Carlyt kiraktuk a lakásánál,ő Sergivel ebédelt,aztán Ikerrel tovább mentünk a W hotelbe,mert Pepéék ott foglaltak asztalt.Már mindenki persze ott volt,mi késtünk csak.Rendeltünk és teli ettük magunkat minden finomsággal.Az ebéd végén Puyol odajött hozzám.

  • Eve!-kezdett el suttogni.-Tudom,hogy mérges vagy Piquére és meg is értem ,de könyörgött ,hogy adjak át egy üzenetet.-És odaadott egy papírlapot.-Gondold meg!-mosolygott rám,adott a homlokomra egy puszit és visszaült a helyére.A papírt beraktam a táskámba,otthon akartam elolvasni.
Pepe meghívott mindenkit az ebédre és mindenki megköszönte a tegnapi felejthetetlen bulit Anának ,aki megszervezte meg nekem,hogy engedtem ,hogy ott legyen.(mintha lett volna más választásom...:D)Elköszöntünk Pepéékkel és Ikerrel a barcásoktól,ugyanis én voltam az utazóknak a sofőrje,így kivittem hármójukat a reptérre."Nagy könnyek" közt elköszöntünk egymástól,aztán nekem rohannom kellett még be az irodába ,mert volt még ma egy fotózás.Útközbe kihangosítón tárcsáztam Cescet,de nem sokat tudtunk beszélni,mert neki meg edzésre kellett rohannia.Elhadartam a Puyolos sztorit,kérte,hogy hívjam ha elolvastam,aztán bontanunk kellett a vonalat.Nem sok késéssel 4 után beértem az irodába.Mindenki aranyosan üdvözölt bent és kérdezgette milyen volt Párizs,London.Aztán mentünk a fotózási helyszínre,ami most a Güell Park volt.A fotózás nagyon elhúzódott ,összesen 3 képet kellett összehoznunk,de a modellek késtek,a fotósnak nem tetszettek a fényviszonyok,nekem meg már elegem volt.9kor kezdtünk el pakolni,miközben én úgy gondoltam,hogy max. 7ig tart.Onnan még vissza a Vogue-hoz,a ruhákat leadni,csak aztán haza.Az irodámba láttam,hogy Ini írt SMS-t ,hogy vacsorázzak náluk,így a Volvommal a házuk felé tartottam.Ana valami eszméletlen jól főz,csirkét csinált katalán módra zöldséggel.Vacsora után még kicsit maradtam,segítettem Anának a takarítással,közben Inivel is dumáltunk,aztán muszáj volt elköszönnöm ,mert megígértem Cescnek,hogy hívom.Mikor már beparkoltam a garázsba ,csörgött a mobilom:Cesc.Tiszta telepátia.

  • Sziaa!Pont most értem haza!-szóltam bele vidáman.
  • Holaa!Így elhúzódott a fotózás??Nem tudtam már mi történhetett,hogy nem hívsz!
  • Igen,bocsi.A fotózás 9ig tartott,aztán Iniék áthívtak vacsira és onnan jöttem.Mi volt edzésen?
  • Semmi különös,kemény volt,de a fiúkkal elhülyültünk.De egész nap csak hiányoltalak!!-enyhült meg a hangja.
  • Óóó,üres nagyon a lakás...?
  • Nem csak a lakás,épp ez az Eve,az egész életem üres.
  • De Cesc,azért...-de a szavamba vágott.
  • Nem,komolyan,a munkámon kívül nincs itt semmi/senki nekem....-kezdte magát felidegesíteni.
  • Értem,de ezzel sajnos most nem tudunk semmit se csinálni.Igen,köztünk is ilyen helyzet állt elő,de ehhez kell alkalmazkodni,hogy csak hétvégente látjuk egymást,de nincs más lehetőség és azzal,hogy ezen hergeled magad,nem érsz el semmit,csak rosszabb lesz...
  • Tudom,tudom...igazad van.Huuuhh-fújta ki a levegőt.-Beszéljünk valami másról...Elolvastad már mit írt Geri neked??
  • Nem,teljesen el is felejtettem.Várj,egy percet!-előtúrtam a táskámból a papírt,lehuppantam a nappaliba a kanapéra és elkezdtem olvasni hangosan.-Szóval :"Eve! Tudom,hogy haragszol rám,de kérlek olvasd végig.Szeretném veled megbeszélni,ezt az egész zavaros ügyet négyszemközt és úgy érzem, te is tartozol annyival,hogy meghallgass.Kérlek gyere el holnap este 7re a W hotelbe.Várni foglak!Geri " -Cesc szólalt meg először.
  • Elmész?
  • Igen,vagyis el kell.Igaza van, én sem voltam a legjobb barátnő...Igen,elmegyek.-gondoltam,hogy Cesc nem erre a válaszra várt.
  • Egy hotelbe?Szerinted komolyan tényleg csak beszélgetni akar?Nem tetszik ez nekem,hogy ti ketten egy hotelbe...
  • Cesc,nyugi,egyszer túl kell ezen esni,mivel valószínűleg elég sokszor fogok még találkozni vele,nem kell nekem ,hogy akkor mindig kínos legyen.Most megbeszéljük és kész!Nem fogok a karjaiba omlani!Te is tudod!!
  • Ahogy érzed!Na és milyen fotózás is volt ma...?-terelte el a témát.
  • Hááát,igazából nagyvárosi sikk volt a téma,Güell parkba fotóztunk,de ne tudd,meg ,hogy mennyi idő......-és Cescel szinte az egész éjszakát átbeszéltük,aztán pedig lefeküdtünk aludni.Egy újabb jó zsúfolt napot hagytam megint magam mögött.:)


Ui.: Várom a kommenteket!!!:) puszii

2 megjegyzés:

  1. :DDDDDD most nem tudok mást mondani:DD ez rohadt jóó!!!

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Jó kis rész lett.! Gery nagyon ravasz, kiváncsi leszek mit akar Evetől.
    Cesc nagyon aranyos.:DD
    Várom a folytatást!
    Puszi, Deveczke.

    VálaszTörlés