2012. március 15., csütörtök

27.rész

Reggel jött a medencetisztító ,aki miatt sajnos ki kellett kelnem az ágyból,de muszáj volt már ezt a szerencsétlen medencét rendbe szedni a buli után.Míg a srác végezte a dolgát,addig én szépen megreggeliztem közben pedig az e-maileimet csekkoltam.Eszméletlen sűrű lesz a jövő hetem.El kell kezdeni az októberi fotózás megszervezését,ami a spanyol férfi sportolókkal lesz és az egész rám van bízva,ja és fel kell majd hívnom Nadalt.Lesz egy kínos telefon vele az biztos.Negyedóra után kész is volt a tisztítás,kifizettem és mikor kísértem ki ,akkor láttam,hogy Ana nagy léptekkel közelít a házhoz.

  • Sziaaa!Mi újság?-integettem felé.
  • Szia!Bemehetek?Valami fontosról muszáj beszélnünk!-mondta komoly fejjel.
  • Persze!-majd becsuktam mögötte a kaput.
  • Mondtam neked ,hogy mostanában kicsit olyan érzelgős lettem,emlékszel?-kezdte el,mikor leültünk a pulthoz.
  • Igen...
  • És ma reggel pedig volt egy rosszullét is ,aminek majdnem hányás lett a vége....és a ciklusom meg késik...
  • Azt akarod mondani,hogy lehet....,hogy ....terhes vagy??
  • Nem tudom!Lehet ,hogy az egészet csak félre értelmezem.Mindenesetre el szeretnék menni egy tesztet venni,de annyira ideges vagyok,hogy nem szeretném ezt az egészet egyedül...
  • Megyek veled!-vágtam közbe.
  • Köszönöm!Ini reggel elment már a borpincéjéhez,ma csak este felé jön haza és neki meg,nem is szeretnék szólni addig,amíg nem biztos.
  • Persze,rendben!Most induljunk?-kérdeztem mosolyogva.
  • Ha nem baj,ugye nem zavartalak meg??
  • Ugyan!Ennél most semmi se fontosabb!!Gyors felkapok magamra valamit és irány a legközelebbi gyógyszertár.-ordítottam már neki a lépcsőről.Tényleg gyorsan felkaptam az első kezem ügyébe került pólót és gatyát,saru, kulcsok és indulás le.(KATT IDE!!) Szerencsére csak 4 sarkot kellett megtennünk a gyógyszertárig,vettünk két tesztet is a biztonság kedvéért és vissza hozzám.Ana bement a két teszttel a lenti WC-be ,én pedig leültem a pulthoz.Nem sokkal később kijött ,letette a teszteket a pultra és vártunk.
  • Meddig kell várni?-kérdezte Ana.
  • 2 perc ,de biztosabb a 3 .-majd odatolta az egyik tesztet elém.
  • Idegesít ,hogy kettőt kell figyelnem!Tiéd az egyik!-mosolygott rám.-Csináltál már ilyet?-nézett rám kíváncsian.
  • Mármint terhességi tesztet?Öhm,igen,egyszer.Még amikor Braddal voltam.De negatív lett,így visszagondolva, szerencsére.
  • Brad tudott róla?
  • Nem,nem is szóltam neki,jobb volt így.Hacsak meglátta volna csak a dobozát,frászt kapott volna.
  • Nem akart gyerekeket?
  • Nem.Vagyis akkor nagyon nem.Elég karrierista személyiség volt,gyerek ki volt zárva az ő szabad életéből.
  • Sokszor eszedbe jut még?-nézett rám Ana együttérzően.
  • Csak amikor beszállok a Volvomba!-nevettem rá.Ő is felnevetett ,majd lenézett a tesztre és felkiáltott.
  • Negatív lett!!!-majd leestem a pultszékről ,úgy megijedtem.-Ami nálad van???-lenéztem az előttem levő tesztre és nem hittem a szememnek.Közelebb hajoltam ,de ugyanazt láttam.-Eeeeeve???
  • Ez pozitív.-mutattam felé.
  • Uramisten....kellett volna egy harmadikat is venni....-kezdett el megint idegeskedni.
  • Neem!El kell mennünk a nőgyógyászodhoz!-kezdtem el simogatni a hátát,hogy egy kicsit megnyugodjon.-Ha ideadod a telefonod felhívom és megpróbálom elintézni ,hogy most fogadjon!!-Tárcsáztam is a számot és nem tudom,hogy lehetett ekkora szerencsénk,hogy vasárnap is bent van,de tudott nekünk időpontot adni,viszont így rohannunk kellett.
Ana kidobta a tesztet én meg gyorsan kivettem két vizet még a hűtőből,Ana meg már ment is ki az ajtón.Amikor elvettem a napszemüvegemet a pultról ,véletlenül levertem a másik tesztet a földre,de nem volt időm előkotorni a pult alól,mert Ana siettetett ,szegény elég ideges volt,így rohantam utána.Kiparkoltam a kocsimmal és már útban is voltunk a magánklinika felé.Ana kérte ,hogy én is menjek be vele,a vizsgálóba,ahol vért vettek tőle,hogy biztosra megállapítsák,hogy terhes-e.Az eredményre csak fél órát kellett várnunk,Ana végig tördelte a kezét vagy fel-alá járkált a váróban.Majd kijött az orvos,mindketten felugrottunk.
  • Gratulálok!Maga kisbabát vár!!-mondta az orvos.Ana meg egyből a nyakamba ugrott és nem tudtam eldönteni,hogy sír vagy nevet.
  • De ez nagyon jó,Ana!!-öleltem én is.
  • Kimondhatatlanul jó hír!-mondta mosolyogva,miközben folytak a könnyei.-Köszönöm szépen doktor úr!
  • Igazán nincs mit!1 hónap múlva várom kontrollra!-köszönt el mosolyogva.
  • Eve!!!-ölelt meg újra.-Kisbabát várok!!!-az én szemeim is könnybe lábadtak egy kicsit.Még egy kicsit ujjongtunk a váróterembe,aztán visszamentünk a parkolóba és vissza hozzám,most már végig nevetve az utat.
Az egész napot együtt töltöttük Anával,már viccből a neveken is gondolkoztunk,filmet néztünk,aztán miközben én már elkezdtem készülődni a Piqués vacsorához, még faggattam Anát.

  • És mikor mondod el Ininek?-ordítottam ki a gardróbomból ,mert már öltöztem föl.
  • Még ma,amikor te végeztél W-be és át tudsz hozzánk jönni!!
  • Tessék?-kukkantottam ki a fejemmel.-Ez ilyen családi dolog,nem szeretném megzavarni ezt a boldogságot.
  • Te is már szinte családtag vagy!És ma végig itt voltál velem és segítettél,arról nem is beszélve,hogy biztos vagyok benne ,hogy Ini is örülni fog,ha ott vagy!!-nem érdekelt,hogy csak bugyi és melltartó van rajtam kirohantam és megöleltem jó erősen Anát.
  • El nem tudod képzelni,hogy ez milyen jól esik nekem!!Köszönöm!És akkor majd sietek!-kacsintottam rá és visszafutottam öltözni.Ruha,cipő,clutch és a hajamat feltűztem egy egyszerű kontyba.Tus,spirál és szájfény és menetkész voltam.(KATT IDE!!!)
  • Váóóó!!-tátotta el a száját Ana,ahogy kisétáltam.-Aha,értem.Ez amolyan utolsó elkápráztatás??Cseles,cseles...-nevetett.
  • Nem tudom miről beszélsz...-nevettem én is.-Szóval akkor csinos vagyok??
  • Csinoooos?Én más szót használtam volna,de nagyon csinos vagy igen!!
  • Na induljunk,hogy hamarabb visszaérjek!Szállj be a kocsiba!-mondtam neki már a ház előtt.
  • Nem kell hazavinni,csak pár sarok!
  • Nincs választása anyuka!Beszáll és kész!-nevettem rá.Hazavittem Anát és irány a W hotel.Cescet pedig tárcsáztam.
  • Szia szépségem!Ha tippelhetek éppen Gerihez tartasz!
  • Így nyerj a lottón,igen a W-be tartok!Milyen napod volt??
  • Szokásos,edzések,meg a fiúkkal együtt ebédeltünk.Ja, meg hiányoltalak!
  • Te is hiányzol!!De tudod pénteken újra látjuk egymást!
  • Hidd el ,csak ez jár a fejembe!!És neked milyen volt??
  • Nagyon jó!!Kicsit rohanós,de nagyon jó!!
  • És hova rohangáltál?
  • Hát...azt nem mondhatom még el,de este megtudod,valakinek nagy bejelentése lesz!!!-kuncogtam.-Viszont Cesc most leraklak ,mert megérkeztem.
  • Jólvan,hívsz ha végeztél??
  • Ez csak természetes!Sziaa!
  • Csóók!-és bontottuk a vonalat.
Leparkoltam és siettem be,mert már késésben voltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése