2012. február 29., szerda

25.rész

Annyira meglepett ez a meglepetés buli,hogy szinte szószerint legyökerezett a lábam a küszöböm előtt.Ini kezdett el tolni befelé,miközben én körbenéztem ,kik is voltak a házamba.A kisebb csoportból egyből előre túródott Pepe és szokásához híven örjöngve sprintelt felém ,majd felkapott a levegőbe és megpörgetett.

  • Az én kis Evem!!!-tett le vigyorogva és adott egy jó nagy puszit.
  • Szóhoz sem jutok!!-mondtam Pepének miután át is öleltük egymást.-Te elutaztál ilyen messzire miattam??
  • Nemcsak én,a feleségem is!Hahaha...-röhögött fel magán.Annyira hiányzott.Igen Pepe mögött a sorban ott volt Yolanda is ,a felesége.Őt is nagy örömmel köszöntöttem,de a meglepetéseknek még mindig nem volt vége.Még épp Pepéékkel beszéltem kicsit,amikor valaki hátulról eltakarta hirtelen a szemeimet a kezeivel.Elkezdtem tapogatni a kezét ,hátha rájövök ki az,de csak nem sikerült.Így megpróbáltam kitérni a kezei elől és megfordulni,ami pár perc után sikerült is.De miután megláttam a másik meglepetés emberem,eltelt pár másodperc hatásszünet ,mire felfogtam,hogy tényleg ő is itt van.
  • Casillaaaaas!!-ugrottam szinte a nyakába.Annyira örültem ,hogy itt van.De aztán gyorsan kibújtam a karjai közül,mert rájöttem ,hogy hiányzik Iker mellől valaki.-Sarát hol hagytad???-néztem rá szúrós szemmel.
  • Mi az nekem már nem is örülsz???-játszotta a sértődöttet.-Ő nem tudott jönni,sajnos...De ezt küldi neked!-majd megpuszilt.-Ja ez meg tőlem!-adott még 4 puszit nagy vigyorral.
Iker mellett még ott volt Villa,Xavi,Puyol,Malena,Busquets,Pedro és a barátnője.Mindegyikőjüktől megkaptam a szokásos spanyol köszöntést:jól megszorongattak és legalább 5 puszit adtak.Hihetetlenül boldog voltam.Aztán ott volt még az én kedves barátném,Carly.Aki őszintén nem tudom ,hogy bírta ki ,hogy ne ő köszöntsön engem először ,meg ,hogy bírta azt is ki,hogy egy ilyen bulit titokba tartson.Egyből odamentem hozzá és megöleltem.

  • Nagyon szépen köszönöm ezt az egészet!!Tudom ,hogy a te ötleted volt!És nem tudom elégszer megköszönni!Imáádlak!-vigyorogtam.
  • Félig az én érdemem csak!!-vigyorgott ő is.-A másik fele Anáé!!Na menj,őt is keresd meg!Majd még rengeteg időnk lesz beszélgetni!-kacsintott egyet.Adtam egy puszit neki és el is indultam a nappali felé,mert mindenki szinte oda ment be vagy a kertbe.A nappaliban csomó kaja ki volt rakva,rengeteg saláta,hús és süti.Az étkezőbe pedig a piás részleg volt.És ott meg is találtam Anát,aki most is épp ott sürgött-forgott.
  • Öhm,pultus...kérhetnék egy Mojitót???-vicceltem meg kicsit Anát.Aki egyből megfordult és nagy vigyorral odajött hozzám.Vagy egy percig öleltük egymást,aztán láttam meg az arcán ,hogy folynak a könnyei.-Ana,te sírsz???Mi baj van???
  • Jajj,semmi csak mostanában egy kicsit érzelgősebb vagyok!!-mosolygott és törölte le a könnyeit.-Csak annyira örülök,hogy itthon vagy és úgy izgultam ,hogy minden jól menjen...
  • Annyira aranyos vagy!!És még jobban köszönöm ,hogy megrendeztétek nekem,nagyon jól esik és minden nagyszerű,szóval ne pityeregj!!-mosolyogtam rá.-Na,gyere majd én csinálok két Mojitót attól mindjárt jókedved lesz!!
Míg csináltam a koktélokat jól elbeszélgettünk Anával,aztán csatlakoztunk a többiekhez a nappaliban.Pepe meg Puyol odaandalogtak hozzám és kérték,hogy valahogy indítsam be a hifit,mert ők képtelenek rá.És ahogy Puyol fogalmazott:"Kéne egy kis mjúúzik!!"Beindítottam azt az "ördögi masinát" és a kissé ütődött barátaim egyből elkezdték rá rázni a seggüket.Iniesta,Pedro és Xavi segítségével eltoltuk a kanapékat,asztalt,hogy legyen helyük a táncostalpúaknak.Örültem ,hogy végre Xavi,Pedro és Iker társaságához eljutottam,hogy velük is tudjak végre beszélgetni,erre Pepe csak nem tudott békén hagyni ,folyamatosan jött és a seggével lökött arrébb.Szegénnyel senki sem akart táncolni,Iker mentett meg ,aki örömmel ment táncolni Reinával,persze tangóztak.Igen ,ezekben a pillanatokban jövök rá mindig ,hogy mennyire mázlista vagyok,hogy ők az életem részei.:) Leoltottam a nappaliba a villanyt ,hogy kicsit discosabb    legyen a hangulat,így csak a kertből szűrődött be egy kis fény.A kertbe kivonultunk azokkal ,akik még nem ittak eleget ahhoz,hogy riszálják magukat.Kivittünk rengeteg sört,tequilát na meg persze sangriát ,amit mindenki literszámra ivott és letelepedtünk a napozóágyakra a medence mellé.Szépen fogyasztottuk el az alkoholos italokat ,miközben jókat nevettünk és beszélgettünk.Én is éreztem ,hogy egyre viccesebb minden körülöttem,de főleg akkor éreztem az elfogyasztott tequila mennyiséget,amikor Pedro tánc felkérésére igent bólintottam.És felálltam,vagyis csak próbáltam,először visszahuppantam a napozóágyra egy "Hupszika!" kíséretében jót elkuncogtam magamon.De körülöttem mindenki röhögőgörcsbe szenvedett ,az alapból nem túl vicces jeleneten,de hát igen az alkohol ilyenekre képes.:D Visszatérve, Pedro felhúzott,de kedves barátja,Xavi egy kicsit meglökte és szegény a medencébe kötött ki,épp hogy engem nem húzott magával.Büszkefejjel néztem Xavira és boldogan kijelentettem,hogy "Majdnem sikerült Xavi!! és abban a minutumba Iniesta felkapott az ölébe és így beugrott a medencébe velem.Ahogy a felszínre jutottam szúrós szemmel ránéztem Inire.

  • Ezért még fizetni fogsz te kis sunyi focista!!-fenyegettem meg.Kint mindenki nagyban röhögött a történteken,Xavi meg egyenesen fuldokolt a nevetéstől.
Bevágtam a mérges arcom és kiúsztam a partig és kértem Xavit ,hogy segítsen kiszállnom,és ahogy odanyújtotta a kezét én megfogtam és azzal a mozdulattal berántottam őt is.Na most már én is röhögtem.Benti bulizóknak is feltűnt a kinti csata és rohantak ki ,nehogy lemaradjanak valamiről.Iker és Puyol  belökték a kint maradt lányokat:Carlyt,Anat és Pedro barátnőjét,Carolt is.Pepe persze ki gondolta volna miután szegény Yolandát belökte , magától beugrott.Iker és Puyol meg épphogy nem verték be a fejüket a kőbe,ahogy barátiasan verekedve lökdösték egymásta medencébe.(Egyedül Malena maradt ki a jóból,mert elkezdett hisztizni,hogy nem akarja ,hogy vizes legyen a haja...) Jó nagy vizi csata alakult ki,mindenki fröcskölte a másikat ,ahogy tudta,én azzal voltam elfoglalva ,hogy Ikert letudjam nyomni a víz alá ,de nem nagyon sikerült,ő meg büszke fejjel vigyorgott és ő nyomott le.Nagyon sokat nevettünk és én legalábbis elég sok vizet is nyeltem.Rendes házigazdaként nagy nehezen kikászálódtam a medencéből és hoztam törölközőt mindenkinek.Az éjszaka folyamán(miután mindenki megtörölközött) még több alkohol fogyott és mindenki táncolt,ahogy tudott.Carollal(akivel igazából még csak most találkoztam másodjára a záróvacsora után,de jól összebarátkoztunk)még arra is rávehetőek voltunk ,hogy egy kis asztaltáncot nyomjunk.(mint mondtam SOK alkohol volt bennünk:D )De persze mindenki megígérte ,hogy Cescnek egy szót se szólnak!!:) Egy mondatba összefoglalva : soha nem fogom elfelejteni ezt az eszméletlen jó estét!! 5 felé ,miután már mindenki kidöglött kihívtunk pár taxit és Puyol-Malena és Pedro-Carol elmentek egy taxival miután elköszöntünk tőlük.Aztán Pepe-Yolanda és Xavi lefoglalta a következőt Ini-Ana pedig 2 sarok megtételéhez nem kértek taxit ,így hazasétáltak.Ikert és Carlyt pedig kértem ,hogy maradjanak nálam,úgyis elférnek,nem akartam ,hogy Iker egyedül töltse az éjszakát egy hotelben.Így ő be is dőlt a vendégszobába.Carly meg én még rászántuk magunkat ,hogy legalább a nappalit kitakarítsuk ,aztán mi is bedőltünk a rég nem látott ágyamba.És nyugodtan elaludtunk és a legjobb dolog az volt,hogy holnap még találkozom ezzel a társasággal(mielőtt a nem barcelonaiak hazautaznak),akik ezt a remek estét összehozták nekem!!:)

1 megjegyzés:

  1. Szia!
    A napokban kezdtem el a történetedet, és nagyon tetszik. Eve-t nagyon bírom, szimpatikus lány. Aranyosak együtt Cesccel.:DD
    nagyon megszerettem a történetedet, pedig én vagyok Barcelona szurkoló, sőt a Real Madrid szurkoló vagyok.:) bár be kell valljam imádom David Villat, és Fabregast is kedvelem, még a spanyol válogatottban szerettem meg őket.:)
    Szóval hajrá Cesc!;))) Amúgy nem zavarna ugye, ha ki tennélek a blogomra?:) Bár az F1-es.:)
    Várom a folytatást.:)
    Puszi, Deveczke.

    VálaszTörlés